Suomenlinna 1, Räfsön leirikylä, 29.6. -5.7.2021

TERVEHDYS!

Olet mukana Suomenlinna 1 -rippikouluryhmässä Räfsön Leirikylässä 29.6.-5.7., jonka konfirmaatio on sunnuntaina 18.7. klo 10 Kirkkonummen kirkossa, Tallinmäki 1.
Konfirmaatioharjoitus on pe 16.7. klo 17-19 Kirkkonummen kirkossa, jonka yhteydessä on myös valokuvaus. Rippikouluun kuuluu tapaamisia, joista seuraavaksi. Tapaamiset ovat tärkeitä kohtaamisia koko ryhmän kanssa.

1) Ensimmäinen kokoontumisemme toteutetaan etänä Classroomin kautta su 24.1. klo 14-15.30. Saat tietoa riparista ja kevään ohjelmasta!

2) Kokoonnumme su 21.3. klo 10-12 etänä Classroomin kautta.

3) Kokoonnumme su 23.5. klo 14-16.45 etänä classroomin kautta. Nuorten tapaaminen on klo14- 15.30. Huoltajien tapaaminen on klo15.45-16.45. Tapaamiseen huoltaja saa erillisen kutsulinkin.
Perhepäivään liittyy huoltajille infoa, johon tulee ainakin toisen vanhemman osallistua. Mikäli tulee voittamaton este, pyydän ilmoittamaan asiasta.

4) Ennen leirille lähtöä tapaamme vielä Kohti leiriä päivässä maanantaina 28.6. klo 10-16 Ellenissä, Kauppakeskus Kirsikassa. Ohjelmassa on rentoa yhdessäoloa ja opiskelua. Tapaamisen aikana tarjotaan lounas.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Terho Haataja ja nuorisotyönohjaaja Katri Rantanen sekä ohjaaja Hannu Nyman. Ryhmänohjaajina toimivat isoset.

Kokoonnumme ilmoitetuissa paikoissa, jos koronatilanne sen sallii. Muutoksista ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit soittaa tai lähettää sähköpostia.

Mikäli perheen taloudellisen tilanteen vuoksi rippikoulumaksusta olisi tarve keskustella, niin ole yhteydessä johtavaan diakoniatyöntekijään, Mika Siltalaan (mika.siltala@evl.fi). Tietoa maksujärjestelystä ja täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät Rippikoulut 2021 -pääsivulta. Huomioithan, että maksujärjestelyanomus tulee toimittaa rippikouluryhmän ohjaajalle viimeistään huhtikuun loppuun mennessä.

Kesäisin terveisin Katri Rantanen (0503423197), Terho Haataja (0503761509). etunimi.sukunimi@evl.fi ja Hannu Nyman.

Leiriläisen turvatietolomake (pdf)