Kaikenikäiset sateenkaari-ihmisten vanhemmat

to 7.3. klo 18.00

Perhesuhdekeskus, Hämeentie 29, Helsinki

Sateenkaari-ihmisen vanhempi, tule keskustelemaan vanhemmuuden iloista ja erityisyyksistä samassa elämäntilanteessa olevien kanssa! Tilaisuus on luottamuksellinen ja noudatamme turvallisen tilan periaatteita.

Tapaamme 7.3. Sateenkaariperheet ry:n tiloissa, Hämeentie 29, Helsinki. Illassa on mukana Perhesuhdekeskuksen harjoittelija, itsekin sateenkaarinuoren vanhempi Riikka Aapalahti. Keskustelemme mm. tunteista, joita oman lapsen kuuluminen sukupuoli tai/ja seksuaalivähemmistöön saattaa herättää ja miten tunteita voi käsitellä. Riikka tuo esiin käytännönläheisesti esimerkkejä, kuinka olla tukena sateenkaarevalle lapselleen.
Tilaisuuden järjestävät Kirkkonummen suomalainen seurakunta, Helsingin erityisnuorisotyön keskus Snellu ja Perhesuhdekeskus.
Toinen tapaaminen Snellun tiloissa lauantaina 30.3. klo 12-14, jolloin keskustelemme aiheesta "Voimavarani kristittynä sateenkaari-ihmisen vanhempana".
  • Aikuisille Aikuisille