Räfsö 3

Tervetuloa yhteiselle rippikoulumatkalle! Kiva kun olet mukana!  Tässä ovat koottuna kaikki ripariryhmämme tapaamiset:

1. Tapaamme ensimmäisen kerran lauantaina 28.1. klo 18 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1) yhteisessä rippikoulujen aloitustapahtumassa, joka päättyy klo 19. Tapaamisen aikana saat lisää tietoa rippikoulusta.

2. Maaliskuussa kokoonnumme "lähetyspäivään" lauantaina 11.3. klo 10–13 Masalan kirkolla, Tinantie 4. Päivän aikana on tarjolla pieni välipala.
  3. Perhepäivää vietämme Palmusunnuntaina 2.4. klo 14–18 Masalan kirkolla, Tinantie 4. Ainakin toisen huoltajistasi on tärkeää osallistua, koska keskustelemme tärkeistä rippikouluun sekä leirijaksoon liittyvistä asioista. Tapaaminen päättyy palmusunnuntain messuun, joka alkaa klo 17. Riparilaisilla messukin on osa riparityöskentelyä, ja huoltajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan.
  4. Osallistumme gospelkonserttiin perjantaina 21.4. klo 19–20 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa. Tulethan paikalle jo 18.50.
  5. Toukokuussa osallistumme yhdessä messuun Haapajärven kirkossa sunnuntaina 7.5. klo 12.00, Puukirkontie 20, Veikkola.
  6. Vietämme kohti leiriä – päivää lauantaina 1.7. klo 10–16 Masalan kirkolla, Tinantie 4. Ohjelmassa on tutustumista, oppimista ja rentoa yhdessäoloa. Käännämme katseen kohti leiriä, joka alkaa pian! Päivän aikana on tarjolla lounasta ja välipalaa.
  7. Leirijakso Räfsön saaressa 2.–8.7. Saat leirikirjeen lähempänä leirijaksoa.
  8. Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus lauantaina 8.7. Kun saavumme leiriltä Räfsön saaresta, jäämme suoraan keskustan Pyhän Mikaelin kirkkoon harjoittelemaan seuraavan päivän konfirmaatiota sekä valokuvaukseen. Päivä päättyy viimeistään klo 17.30 mennessä.
  9. Konfirmaatiojuhlan aika on sunnuntaina 9.7. klo 12 keskustan Pyhän Mikaelin kirkossa.  Tule kirkkoon viimeistään klo 11.30. Konfirmaatio ja rippikoulutodistusten jako kirkolla päättyy klo 13.30 mennessä.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Anna-Maija Kuutti-Manninen sekä rippikouluohjaajat Nina Raninen ja Satu Nissilä. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Heihin tutustut tapaamisissa kevään aikana.

Mikäli perheen taloudellisen tilanteen vuoksi rippikoulumaksusta on tarve keskustella, ole yhteydessä diakoniatyöntekijään Irja Kekkoseen (irja.kekkonen@evl.fi). Tietoa maksujärjestelystä ja täytettävä maksujärjestelyanomus löytyvät yllä mainitulta rippikoulusivulta. Huomioithan, että maksujärjestelyanomus tulee toimittaa Irja Kekkoselle viimeistään toukokuun loppuun mennessä.

Ole yhteydessä meihin, jos sinulla on mitä tahansa ripariin liittyvää kysyttävää. Nähdään rippikoulun merkeissä!

Rippikouluterveisin

Anna-Maija, Nina ja Satu