Papinmäen koulun rippikoulu

Hei rippikoululainen!

Tervetuloa mukaan yhteiselle rippikoulumatkalle! Kiva kun olet mukana.

Rippikouluryhmämme kokoontuu koulupäivien aikana perjantaisin klo 9–10.30 Papinmäen koululla maalis-huhtikuussa yhteensä seitsemän kertaa. Sen lisäksi vierailemme yhdessä Pyhän Mikaelin kirkossa Kirkkonummen keskustassa.

Tässä muutamia tärkeitä kevään päivämääriä:

1. Messu ja yhteinen tutustumishetki Ellenissä su 26. 2. klo 17 (Kauppakeskus Kirsikka, seurakunnan yhteinen tila) Messu, johon kokoonnumme, on seurakunnan erityisesti nuorille suunnattu, musiikkipitoinen ja rento olkkarimessu. Messun jälkeen jäämme Ellenin tiloihin tutustumaan, keskustelemaan rippikoulusta ja syömään iltapalaa. Ilta päättyy klo 19 mennessä.

1. Rippikoulu alkaa Papinmäen koululla pe 3.3. klo 9

1. Gospelkonsertti Pyhän Mikaelin kirkossa pe 21.4. klo 19–20 (Tallinmäki 1)

1. Konfirmaatio su 7.5. klo 15 Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1)

Toiveitanne kuunnellen vaihdoimme konfirmaation ajankohdan äitienpäiväviikonlopulta edelliselle viikonlopulle. Konfirmaatioharjoituksen ja valokuvauksen ajankohdasta sovimme yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerrallamme 26.2. Ellenissä. Toivomme tästä syystä, että tapaamiseen osallistuu jokaisesta perheestä ainakin yksi huoltaja.

Ohjaajina rippikoulussa toimivat pastori Daniela Zyskowicz, nuorisotyönohjaaja Tarja Kivikkola ja rippikouluohjaaja Katri Hiir-Salakka.

Nähdään helmikuussa ensimmäisessä tapaamisessa!

Rippikouluterveisin

Daniela, Tarja ja Katri

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, voit olla meihin yhteydessä.

daniela.zyskowicz@evl.fi, 050 413 5480

tarja.kivikkola@evl.fi, 0503678721
(Tarja on tavattavissa myös koululla torstaisin ruokavälitunnilla)