Päiväripari Masala

Tervetuloa Masalan päiväriparille!

Rippikoulu on kokonaisuus, johon sisältyy tapaamisia jo keväällä, sekä intensiivijakso kesällä. Kaikki tapaamiset ovat osa rippikoulun opetusta ja läsnäolo tapaamisissa on tärkeää. Mikäli et pääse mukaan johonkin tapaamiseen, ole etukäteen yhteydessä oman ryhmäsi ohjaajaan. Ohjaaja sopii kanssasi poissaolon korvaamisesta.

Masalan päiväriparin tapaamiset:

1. Rippikoulun aloitustapahtuma la 28.1 klo 16–17 Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa (Tallinmäki 1).

Tapaat ripariryhmäsi ensimmäistä kertaa. Saat infoa tulevasta ja riparipassin, johon keräät merkintöjä kevään aikana.

2. Lähetyspäivä la 25.3. klo 10–13 Masalan kirkolla (Tinantie 4).

Kuulet mitä on nykyaikainen lähetystyö. Päivän aikana on tarjolla välipala.

3. Konserttipäivä pe 21.4. klo 19–20. Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa.

4. Perhepäivä (peruuntunut sairastumisen vuoksi. Ripari-infoa lähetetty sähköpostitse)

Ohjaajat tavattavissa ti 23.5. klo 16.30-19 Masalan kirkolla

Tule moikkaamaan ja tuo tullessasi henkilötietolomake.

5. Yhteisten tapaamisten lisäksi käyt yhden omatoimisen jumalanpalveluskäynnin kevään aikana.

Tiedot ajankohtaisista jumalanpalveluksista löytyvät seurakuntamme verkkosivuilta www.kirkkonummenseurakunnat.fi.

6. Intensiivijakso: 6.–13.6. Masalan kirkolla.

Saat tarkempaa tietoa myöhemmin keväällä. Päivärippikoulussa on myös päiväretkiä.

7. Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus: to 15.6. 17–19 Kirkkonummen kirkossa.

8. Konfirmaatiojuhla: Konfirmaatio su 18.6. klo 10 Kirkkonummen kirkossa.

Nuoret saapuvat kirkkoon viimeistään klo 9.30. Konfirmaatio ja rippikoulutodistusten jako kirkolla päättyy klo 11.30 mennessä.

Muuta infoa

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Johanna Tilus ja rippikouluohjaaja Johanna Fleming. Ryhmänohjaajina toimivat isoset. Heihin tutustut tapaamisissa kevään aikana.

Tilaamme rippikoulussa tarjottavat välipalat ja ruoat rippikouluilmoittautumisessa annettujen tietojen mukaan. Mikäli tietoihin on tullut jotain muutoksia, olkaa välittömästi yhteydessä tästä ohjaajiin.

Kaikki rippikouluinfot lähetetään sähköpostitse nuorelle ja huoltajalle. Lisäksi löydät rippikouluun liittyvät tärkeät tiedot sekä yleistä tietoa rippikoulusta seurakuntamme verkkosivuiltamme.

Rippikoulumaksu

Rippikoulumaksusta on mahdollisuus anoa perheen taloudellisesti tiukan tilanteen vuoksi maksujärjestelyä, joka katsotaan tapauskohtaisesti jokaisen perheen kohdalla. Maksujärjestelyanomuksia otetaan vastaan toukokuun loppuun asti (lomake löytyy verkkosivuilta). Maksujärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä ota yhteys Irja Kekkoseen, irja.kekkonen @evl.fi tai puh. 0400 815 483.

Ota yhteyttä

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, ole meihin yhteydessä.

Rippikouluterveisin,

Johanna Tilus ja Johanna Fleming