Muualla rippikoulun käyvä 2023

Rippikouluun kuuluu ennakkojakson suorittaminen (seurakuntaan tutustuminen) ennen rippikoululeiriä.  Ohjeet ennakkojakson suorittamisesta saat siitä seurakunnasta/järjestöstä, jossa suoritat rippikoulun.

Ilmoittautumislinkki, jonka kautta voit lähettää meille yhteystietosi.  Yhteystiedot saatuamme voimme lähettää henkilökohtaisesti infoa kotiseurakuntaan tutustumisesta ja ennakkotehtävien suorittamisesta.

Kirkkonummen seurakunnan ennakkotehtävät:

- aloitustapahtuma la 28.1.2023 klo 14.30-15.30 Ellen kerhotilassa, Kirsikan ostoskeskuksessa. Päivä jatkuu riparilaisten kirkkotapahtumana klo 16-17 Pyhän Mikaelin kirkossa.

Ellenissä saat myös itsellesi Raamatun ja tarkemman tiedon ennakkotehtävistä.

- lähetyspäivä su 12.3 klo 10-13 Masalan kirkossa.

- konsertti pe 21.4 klo 17.30-18.30 Pyhän Mikaelin kirkossa

- 2 omatoimista messukäyntiä tai muu kirkollinen toimitus (häät, hautajaiset, kaste)

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää rippikouluun liittyen, ole meihin yhteydessä. Sähköpostiosoitteemme on rippikoulu.kirkkonummi@evl.fi