Päiväripari 1 Masalan kirkossa 7.-15.6.2021

Alkuinfokirje, tammikuu

Mahtavaa, että olet mukana päivärippikoulussa Masalan kirkolla 7.-15.6.2021! Tässä kirjeessä on tärkeää tietoa rippikoulustasi, lue se siis tarkkaan!
Tämän kirjeen saat myös sähköpostitse tammikuussa. Tuo kirjeen liitteenä oleva turvatietolomake täytettynä ja allekirjoitettuna mukanasi ensimmäiseen kasvokkain toteutettavaan tapaamiseen.

Konfirmaatiojuhlamme on su 20.6. klo 10 Kirkkonummen Pyhän Mikaelin kirkossa. (Konfirmaatioharjoitus ja valokuvaus to 17.6. klo 16-18 samassa paikassa). Rippikouluun kuuluvat myös seuraavat ennakkotapaamiset:

1) Ensimmäisen kerran kokoonnumme ryhmämme kesken lauantaina 23.1. klo 14–16 etäyhteydellä (Google Meet/Classroom). Saat ohjeet tästä sähköpostiisi viikolla 3. Tapaamisessa tutustumme ja saat paljon infoa tulevasta.

2) Toinen tapaamisemme on sunnuntaina 7.3. klo 9.45 Kirkkonummen kirkossa. Tutustut tuolloin tulevaan konfirmaatiokirkkoosi. Osallistumme kirkossa messuun, jonka jälkeen siirrymme oman ryhmän kesken läheiseen seurakunnan olohuonetila Elleniin Kauppakeskus Kirsikkaan. Ellenissä yhteinen tapaamisemme päättyy klo 14.

3) Sunnuntaina 25.4. kutsumme sinut yhdessä huoltajiesi kanssa mukaan perhepäivään Masalan kirkolle. Tapaamme nuorten kanssa klo 14. Huoltajien ja nuorten yhteinen info alkaa klo 16. Tapaaminen päättyy viimeistään klo 18. On tärkeää, että ainakin yksi huoltajista osallistuu tapaamiseen. Perhepäivässä keskustelemme mm. rippikouluun ja konfirmaatiojuhlaan liittyvistä asioista kaikki yhdessä, sekä nuoret ja aikuiset erikseen.

Rippikoulumme intensiivijakso alkaa ma 7.6. klo 10 Masalan kirkolla.

Jokainen yhteinen tapaamisemme on tärkeä rippikoulun kokonaisuuden kannalta. Jos sairastut tai jonkun muun painavan syyn takia joudut olemaan poissa, ota yhteyttä etukäteen niin sovitaan korvaavista tehtävistä.

Ohjaajina rippikoulussasi toimivat pastori Nina Stjernvall-Kiviniemi sekä lastenohjaajat Hanna-Marja Salonoja ja Milla Seire. Ryhmänohjaajina toimiviin isosiin tutustut myöhemmin kevään tapaamisissa.
Odotamme innokkaasti, että pääsemme tutustumaan sinuun ja aloittamaan yhdessä rippikoulun! Jos jokin asia rippikoulussa askarruttaa sinua tai huoltajaasi, soita tai lähetä sähköpostia!

Lataa tästä Masalan päivärippikoulun turvallisuusohje

Lataa tästä Masalan päivärippikoulun turvatietolomake

Nuorten käsiä, joissa erilaisia rippiristejä